Falafel

Vaknade halv 11 idag! Skönt o sova ut=)
Idag var det Rebeccas o min sista natt tillsammans.. haha de lät dumt men jag kommer sakna min sambo=)
Vi gick iaf o käkade o då var de ju redan lunch o de va falafel! gotttttt ja älskar falafel nu. Min sista på Baram oxå de va lite sad..
Men idag är jag jäääääätteGLAD!!
För att dom har ändrat så att laundry är idag!!! Och de e skitbra för då hinner ja tvätta alla mina kläder innan jag åker. De går som ja vill nu. härligt!

Nu är det 1 timme kvar tills poolen öppnar o då går ja dit på en gång o slappar=) Ska simma lite med o sen ikväll tar ja mej en joggingtur igen. Och ikväll är det Rebeccas sista kväll här så vi slår på stort såklart! Och firar för de här tre underbara månaderna tillsammans.
Och imorn kan jag säga idag är det min sista hela dag på Baram, känns otroligt skönt men jag tror att när jag väl kommer härifrån kommer jag saknar det så himla mkt, Jag känner mej ju hemma här nu. Även om det bara har gått 3 månader så kommer ja knappt ihåg hur de är o bo hemma i sverige.


Men nu är det ju bara 1 vecka kvar tills mina älskade är här. ååhh jag vet att ja tjatar men ja längtar så, känns som en evighet sen jag såg dom=) <3

Nu ska ja byta om sen går ja o jobbar på brännan, det behövs nu när man har peelat av sig all färg..



Kommentarer
S

sv, Väldigt lätt å jobba på brännan när de regnar varje gång jag e ledig och e sol när jag jobbar :(

2010-06-09 @ 08:08:31
URL: http://irvins.blogg.se/
Lovisa

Aaah cindy! du och emma, sen massa okänt folk runtomkring?

2010-06-13 @ 07:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0