..

Nu har jag internet i en vecka, mamma o Jan är i Egypten så jag är hundvakt, svårt att hinna med allting med tur det bara är en vecka.
Gala har iaf kommit hem nu då, o det gick bra =) På lördag ska vi på kurs i Askersund första gången på över 1 år. Har inga förväntningar direkt utan får ta de som de kommer. Nånstanns måste man ju börja?=)
Sabina har vart med o ridit Finona några gånger nu, det går skitbra faktiskt! Igår red vi en stund på banan o sen upp i skogen o galoppa lite och Hoppa lite med! typ 30 cm eller nått men det gick ju bra!=)

Nu väntar jag på syster yster så ska vi upp i skogen med hundarna o leta lite svamp, sen blir de nog stallet o rida en sväng.

Ska gå in o sätta mig på kontoret en stund innan hon kommer, så nu blir de inge mer bloggande!

Hade bra, pusssssss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0