God morgon onda kropp

Jag har ont precis överallt, Mest är det nog träningsvärk efter båda passen, men my ass huuuuurts..
Måste ändå upp o rida idag, Gala har nog med lite träningsvärk så de blir ett lätt pass på banan med mycket skritt, sen kanske jag skrittar ut på henne en liten stund som omväxling, Finona ska iaf få röra på sig lite mer idag, tror jag tar en tur runt bäcken med henne=)
Sen ska jag upp till hagen o kolla hur mycket mer rep som behövs.
Ska väl göra mig klar nu, skriver nog mer ikväll.
Pussheej



---------------------------------------------------------------------

Something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling

But nothing's greater than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I'm going crazy, maybe, maybe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0