if you only knew ..

Fullsmockad dag!
Imorse åkte jag in till kga lasarett o som vanligt när man har ont nånstanns tar dom bara massa prover, o jag vet inte ens vad för prover, eller jo när dom stack världens största nål i armen på mig de visste ja ju var blodprov iaf hah.
Sen åkte jag till den där nya hästbutiken i kga fick med mej ett nytt hästfoder som jag ska börja med till Gala o sen en gummisnodd till Finona, eller egentligen till Sabina=)
Sen åkte ja hem o greja lite o sen vidare upp till stallet, mockade o gjorde klart allting o hann klippa halva Finona sen dog strömmen... men ska fortsätta senare. Och jag som trodde hon skulle vara en liten vilde o klippa så ja tryckte in massa tussar i öronen på henne o satte grimskaften under käken på henne, (gjorde mej värsta beredd med andra ord) o sen satte ja på maskin o hon brydde sig inte nånting, Duuuuktig ponnie=) <3
hon stog helt stilla o ja kunde klippa under magen o allting, STOLT!

Nu är jag hemma o ska göra tacogratäng tills mamma o jan kommer hem, nu har dom iaf landat en dag senare än beräknat... Ska bli sååååå skönt att dom kommer hem. Jag skulle aldrig klara mej utan mamma, iaf inte om jag bor kvar i sverige.. =)

Nej dags att sätta igång med maten o sen ska jag upp o rida Gala en sväng.

Pusss



<3



Kommentarer
Mammie

Du är gullig du

2010-09-22 @ 20:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0