Nyfikna?

Ja de ser ja ju på statistiken, den har ju skjutit i topp! haha
Men ja kan väl ta mej tid till ett litet inlägg.
har ju fortfarande inget internet, fast det gör inte så mycket=)
Annars så går allt mycket bra! Försöker jobba så långa dagar jag kan, sen har jag ju varannan helg med, men de går faktiskt helt okey o jobba helg. Är ju ganska enkla ställen o städa så.
Med Finona går allting bra, har äntligen fått tag i en hoppsadel, eller böt faktiskt ut den mot min dressyr. Kan ju inte rida i dressyr alls. Men nu känns det mkt bättre. Igår red Lovisa o jag till banan skulle prova o hoppa lite grann var ju sisådär 1 ÅR sen.... Alldeles för länge sen, men det gick faktiskt KANON bra. Vi höjde lite grann o hoppade två gånger sen var jag så nöjd som jag bara kunde bli, vart helt paff att hon tog det så enkelt. Inge kompicerat alls, Lovisa kan ju intyga att jag var ganska glad efteråt haha=) Goaste ponnyn=)

Idag åkte Lovisa o jag o hämtade en transport, fick såklart tillbaka min gröna fina=) ganske sliten men fin i mina ögon. Så skulle vi ju då sätta upp lite text på transporten, enklare sagt än gjort! Jag kan ju inte säga att de vart fint men nu är den uppe iaf. Vart helt trångt o "Nya Hambostäd" sitter typ mitt i vecket haha, skitfult. O sen vart det helt rörigt med.. O sen vart de snett med. Men vi hade ju inte kunnat gjort det bättre själva. Men som sagt nu är den uppe! O finns inget jag kan göra åt saken.

Oj efter den här lilla texten har jag typ skrivkramp haha!
Längtar förresten som bara den tills imorn, ska åka o kolla en sak o sen får jag ett mycket viktigt samtal o ja hoppas på det bästa.
Kul!

Ne nu ska jag åka hem har massa o göra.
Hade bra allihop!=)
Pusssssssss



Jag bjuder på dom här hahahah


Kommentarer
S

Dom där bilderna har inte jag hunnit se! :D

Hoppas de blir som du tänkt med de du ska "kolla på" ;)<3

2010-09-07 @ 07:33:54
URL: http://irvins.blogg.se/
Lovisa

Haha jaa du va så glad, du prata värsta mkt xD sööt <3



Och texten ska vi faktiskt va nöjda med Cindy! Det var första gången å sen att vårat tålamod blev ett snäpp högre när vi va färdiga ;D haha!



Pusss <3

2010-09-07 @ 14:25:53
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0