out with the old in with the new

Många det är som är inne o läser nu då, hm undra vad det kan bero påååå? ;)
HAHA!

Ridningen idag gick iaf jättebra, Gala var lite småstel men de är förståligt, men hon gjorde sitt bästa iaf tycker jag, synd bara att hon såg spöken lite överallt fastän vi var på banan? Imorn får hon vila det behöver hon nog, finona får gå en sväng imorn iaf, är jättesugen på o longera henne för o se hur hon rör sig, eftersom hon inte kan galoppera normalt när man sitter på....
Efter stallet åkte jag iaf o rösta o sen ner te järnverket o skrev schemat för imorn.
O nu är jag äntligen hemma o vill bara lägga mig ner o aldrig mer resa mig upp. Men har fortfarande lite grejer o göra.. O sen vill jag ha pizzzzaaaaaa!! Mm de ska jag ha!

Nej nu ska ja ner i källarn o fixa lite=)
Puss!!

Hittade lite gamla bilder!!! hahah de finns alldeles för många...

Ja o Madde i 1:an? haha

Firmafesten för 4? år sen =)

hahahhahaha. Lilla Diesel!! =)


Kommentarer
Åsa

Det beror på nyfikenhet :P Du slipper ju sitta på trappa å berätta hur de går varje dag när man kan läsa iställe ;) Kul att dina tjejor går så bra :)Vi får rida ut nånda!

2010-09-19 @ 21:36:43
URL: http://asabostrom.blogg.se/
S

TJOCK HAN VA MIN LILLE BEBIS <3

2010-09-20 @ 07:31:11
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0