Tjollaaaaaaahopp

Full rulle...
Nu startar jag mitt nya lilla projekt. Ska bli jättekul o jag är super taggad!!=)
Idag har vi varit och inhandlat det första materialet på Cheapy. Och testade lite grann. Det blir skitbra tror jag, eller ne jag vet att det blir skitbra.
Nu har jag inte tid o skriva mer, ska köra på lite folk sen upp till stallet o fixa o greja. Sen hem o sova. Upp tidigt imorn, har jobbet i helgen. Men ska gå upp riktigt tidigt imorn så jag är klar till senast elva. Sen bär det iväg till Södertälje!!=) Tur jag får bra sällskap, men synd att Lovisa inte kunde hänga på bara..
Sen har jag fullproppat på mitt schema av den tiden som blir över på den här lilla helgen..

Nej, dags att sätta fart!!
Pussheeeeeeej



Kommentarer
Lovisa

Jag skulle så gäärna vilja följa med gumsi <3 Vem får du sällskap av? :) Hoppas allt går bra på resan!

Och sen nästa vecka ska ja hjälpa dig med ditt projekt, så det går fort :D



Puuuss <3

2010-09-10 @ 23:34:12
URL: http://nikonda.blogg.se/
Cindy

Ja, jag vet=( men om vi inte kommer för sent så tar vi kosia hem o stänger förbi hos dig=) ja får sällskap av daniel, ja det får du göra!=D o om vi kan vara lediga på måndag kan vi ju ta den där uteritten;) pussss<3

2010-09-11 @ 08:03:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0