Blå skinka..

Precis vad jag kommer att ha imorn!
Fick mej en liten åktur av damen idag, hon var inte dum hade bara lite för roligt o tyckte väl att gasen skulle vara i bott, vilket jag inte höll med om.
Men jag är suuuper nöjd med den här dagen! Kursen hos Mariana var verkligen jätterolig o de gick sååå himla bra!
Gud hon är så bra min häst<3
Åkte hemifrån halv 8 o kom hem 21 typ, vart en lång dag men de var de verkligen värt!
Först red vi ett dressyrpass och jag tyckte hon satte allt! Kändes jättebra i traven o galoppen o i öppnorna,slutorna o skänkelvikningarna. Vi brukar ju ha lite svårt för de där o de brukar alltid bli halvbra eller skit. Men nu visade hon allt vad hon kan, STOLT MATTE!
Hoppningen var jag ju då lite ringrostig i... var ju 1 år sen jag hoppade ordentligt o de märktes haha. Men nånstanns måste man ju börja?=)
Vi ska ligga i hårdträning nu (min takt av hårdträning) så att vi kommer ut nästa år o kan tävla lite.
Finona fick vila idag då, jag tar med henne ut på en tur imorn så hon får galoppa av sig lite.
Nu ska jag sova, är helt slut o har ont i hela kroppen, får se om ja tar mej ur sängen imorn.. :)



Kommentarer
syster

Jag e ledig tisdag, vi kanske kan rida då om de inte blir för sent ?:)

2010-09-19 @ 12:05:38
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0