you're sooo ridiculous

Jag kan verkligen inte sova bra här hos mamma, fast nu har jag sovit i soffan iof, men hundarna väcker mig kl 4!! Och vill gå ut.. ja de e ju bara o gå upp o släppa ut dom, vad gör dom då? Sätter sig o bara kollar. Jag känner mig som deras slav..

Jobbat idag iaf o efter de åkte ja hem o väntade på sabina som var ute o gick me monstrena, så skjutsade jag hem henne o sen åkte vi upp till stallet, mockade o grejade åt pärlorna så båda får vila idag kan nog vara bra för Gala o ta en dag innan träningen på lördag.
Nu har jag precis dammsugit o tog även med hela trappen ner till källaren o lite där nere, men det här skriver jag bara för mamma läser hahah, jag vet ja e såå duttii, men ska städa på tisdag innan dom kommer hem o då ska ja även moppa alla golven så de e rent. De finns ju inge bättre o komma hem till ett rent hem när man varit på semester. O de är dom värda för sen blire hårdköra med mitt projekt ;P finns alltid en hake haha

Nu ska jag skjutsa duane till kronhallen o sen ska jag mysa ner mig i soffan o ligga där hela kvällen :)

Pusssss





Saknar er varje dag mina vänner



Kommentarer
Anonym

Hoppas ditt protjekt blir bra och att hästarna kommer att trivas i det nya stallet :D blir nog jätte fint :)

2010-09-16 @ 21:58:33
Cindy

Vet inte vem det är från men Tack=) Det går saaaakta men säkert framåt, men jag vill in där nuuuuuu det vill nog hästarna med =)

2010-09-17 @ 14:38:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0