god morgon!!

Här ligger jag med ett stort leende på läpparna, för tillfället iaf :)
Var på toa för en liten stund sen, får ju såklart hjälp o vända på mig, sätta mig upp osv osv. Men det finns ett "gå-bord" som jag kan ta till hjälp, det är höj o sänkbart och skitbra verkligen. Ska visa bild på det :)
 
Men när jag var klar på toa så var jag påväg tillbaka till sängen, går ju vääääääldigt sakta men igår morse kunde jag inte ens ta ett steg så det går ju framåt, iaf så kände jag mig på lite gladare humör så jag fick sånna där halkstrumpor på förrerna o sen bräste jag ut i korridoren!
JAG HAR ALLTSÅ GÅTT IDAG, ja med gå-bord som hjälp då, men ändå. Alltså det var så underbart så jag kan inte sätta ord på't. Gick till allrummet och ställde mig o låtsades filosofera lite framför fönstret. Sneglade mest på frukostbordet som stod där med allt gott.
 
Så, det var min bra nyhet!
Jag har en mindre bra också, har inte sovit bra inatt, även fast jag tog sömntablett igårkväll. Det är ju inte kul o ligga vaken på nätterna även om man ligger på sjukhus eller hemma.
Och självklart har jag fått urinvägsinfektion också, ska få nå tabletter för det.. Ni som haft det vet ju att det inte är alltför härligt.. och ni som inte haft det, ja ni vet ju inte men ja hoppas ni aldrig får det. Livet funkar fint utan urinvägsinfektion:)
 
Nu är det snart dags för lite frukost, frukost på sängen;) lunch på sängen och middag på sängen, hur många får det liksom;)
Ska nog dra på en film också, sen ligger jsg bara o väntar tills klockan blir två, då är det besökstid!!! 
 
Innan jag avslutar vill jag bara säga att jag ser ALLA kommentarer ni skriviy på bloggen, och på fb:) och ni är helt otroliga!! När jag blir lite ledsen eller känner att jag inte orkar med det här, ja då tar jag bara en lugnande o går in och läser allt fint ni har skrivit till mig! Tro mig det har kommit en tår eller två när jag läser era fina ord. Och det blir genast bättre. 
 
 
här har ni den, den fantastiska gå-stolen!! 


Kommentarer
Virpi

Härligt att du varit uppe och gått. Mindre kul med urinvägsinfektion. Det är kul och se på bilderna och läsa att du verkar vara vid gott mod. Kram!

2013-04-08 @ 07:55:18
Jennie

Tycker du är så otroligt duktig Cindy. Blir lika imponerad vid varje inlägg du skriver hur du ser de positiva i allt :) du är så stark och kommer klara de här galant ! <3

2013-04-08 @ 08:12:53
Jan

Bra jobbat Cindy<3

2013-04-08 @ 08:24:57
Anna

Fy för UVI som grädde på ditt rotmos! Om det är nån tröst så har flera andra det också bakom väggarna där ;) Kämpa på nu så plockar du ihop frukosten själv snart. Middagen skulle jag nog välja att få serverad :))

2013-04-08 @ 08:56:50
Lena W

Härligt att det finns hjälpmedel som fungerar bra. Gott att läsa att du är på bättringsvägen :) Kram

2013-04-08 @ 14:13:20
Annelie Westerlund

Du är så duktig gumman :) <3

2013-04-08 @ 17:46:36
Mammie

Din promenad ut i korridoren idag när vi var hos dig var helt otrolig. Trodde aldrig du skulle komma på fötter så snabbt. Det är sån skillnad på bara ett par dagar. Du är helt fantastisk

2013-04-08 @ 19:30:52
Susanne

Så kul att det gått så fort framåt för dig, och i denna text såg jag många smileys, det bådar gott :) Kram Kram

2013-04-08 @ 19:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0