Chokladmuffins

Jag har inte bakat på evigheter, så nu måste jag verkligen baka!! Jag älskar o baka, med choklad såklart:)
Jag snodde muffinsformar från mamma, får köpa nya åt henne för dom var jättefina... Hon kan få smaka en muffins kanske hon blir glad.
Och just idag just nu känner jag mig värd att få äta massor med muffins, för jag har slagit rekord i min promenad, 5 kilometer på 65 minuter. Det trodde jag inte för 41 dagar sedan när jag låg inne på sjukhuset i Uppsala och precis hade blivit opererad.
Det var inte lätt, men jag klarade det, och det känns förjävla skönt!!
 
Tänkte bara skriva de, när muffinsarna är i ugnen kanske jag tittar in igen, har ett inlägg på G ang. Träning, annars får det bli imorgon:)
 
 


Kommentarer
Jenny

Nej vilken söt hund!

2013-05-15 @ 19:59:59
URL: http://narkeryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0