Femte Juni

Fy vilken dålig uppdatering!
Skärpning för min egen skull!

Men jag har varken haft lust eller ork, och jag har nästan inte varit hemma nånting den senaste veckan.
Kan tyvärr inte uppdatera från min mobil, den är inte direkt av den senaste varianten;)
Men det är påväg en ny pärla, då kan jag äntligen börja uppdatera från mobilen:)

Lite kortfattat om den senaste vecka:
Har tagit det väääldigt mycket lugnare sen jag var hos sjukgymnasten.
Har fortfarande väldigt ont, äter värktabletter regelbundet.
Såret läker fint och inom en snar framtid borde jag kunna börja simma!!
Dlight lever och jag tror allt går bra, hon verkar sköta sig och jobbar på fint hos duktiga Emma.
Helgen var helt underbart perfekt. Tillbringades med min bästa pojkvän!
1 Juni "firade" vi 17 månader, man får ju passa på medans han är hemma:) Vart Bio och sjukt god mat i Örebro.

Det har ju inte hänt så mycket mer än att allt går framåt:)
I eftermiddag har jag Duschat Köttbullen, han gillade det INTE. Men nu luktar han gott och är ren:)

Sitter just nu och försöker boka en Riga kryssning nu på fredag till söndag. Men såfort jag kommer till sidan alla namn ska skrivas in så står det " Val kan inte bekräftas" Va fan?! Betyder det att det är slut då?
Ska prova lite senare..

 
Innan jag ger mig så vill jag berätta att idag var egentligen ingen bra dag.
5 Juni 2013 kommer alltid bli ihågkommet.
Våra två fina Schäfrar Wilma och Jasmin somnade in idag.
De var gamla och har funnits i familjen väldigt länge.
De fick somna in tryggt brevid varandra.
Nu är de på ett bättre ställe där de kan springa o leka o må bra utan smärta.
Det kommer bli så tomt utan dom så det går inte ens att beskriva...
Våra älsklingar <3 :(
 
 
 
 
 
 
Vi älskar er <3 Världens finaste hundar


Kommentarer
Mammie

Våra små älsklingar <3
Det är så tomt hemma nu :(

Svar: <3 :(
Cindy Irvin

2013-06-05 @ 21:05:44
Annika

Du skriver så bra Cindy! Finaste vovvarna... Men de har det bra nu <3 kram <3

Svar: <3
Cindy Irvin

2013-06-05 @ 22:00:50
Emily

Det känns som det inte var så länge sen som både Wilma och Jasmin var små valpar! Fina tjejer!

2013-06-07 @ 00:38:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0