Long time no see

Det har hänt flera gånger att jag klickat mig in på bloggen, skrivit några rader men sen klickat ner.
Jag gillar ju o blogga, få skriva av sig lite.
Nu tänkte jag göra en liten omstart, ingen press dock. Men kul att ha bloggen o gå tillbaka i arkiven och läsa lite.
Nyttigt också, speciellt när man har häst. Superbra att kunna gå tillbaka o läsa om ridpassen man hade, känslan när man red vad man tränade på då, o hur dagsformen såg ut och jämföra med nuet.
 
Vem vet jag kanske bara skriver det här inlägget o kommer tillbaka om 1 år igen...
Mycket har iallafall hänt sedan mitt senaste inlägg, ska göra lite korta sammanfattningar är tanken.
 
Just precis nu ligger jag i soffan och väntar på att ryggvärken ska avta lite grann. Men det känns inte som att det kommer att ske, så det är bara o bita ihop o pallra sig iväg till stallet. 
Brad har fått en fin broddspark så tanken var att han skulle skrittas idag, men som det känns nu kommer jag inte ens kunna få upp foten i stigbygeln så det får bli långputs och prova nya tränset jag beställt. Inte lätt att hitta ett snyggt, bra, anatomiskt träns till en häst med extra stort huvud. men efter mycket letande hittade jag ett perfekt, kanske lite dyrt, men bra kvalite på lädret och ett av mina favoritmärken. 
Ett back on track schabrak åkte med i varukorgen också, så blir det när man får julklappspengar. Mycket roligare o handla hästsaker än annat!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0