torsdag

Dålig uppdatering!! 
Har inget Internet på min iPad, det är nånting som krånglar..
men igår fick jag igång min nya mobil så nu skriver jag från sen :)
 
Just nu sitter jag i bilen med Jonas pappa påväg till Södertälje där vi möter upp Jonas, sen åker vi iväg på ett litet uppdrag :)
 
Så himla skönt att Jonas kommer hem en dag tidigare så vi får lite mer tid tillsammans, och dessutom få fira midsommar ihop :)
 
Annars så håller min äckliga förkylning på att ge sig, men har inte kunnat motionera bullen nånting så nästa vecka kör vi på igen med promenader och tömkörning :)
 
Imorgon fm ska jag åka o hälsa på Dlight!! Ska ta med mig kameran o hoppas på några fina bilder:)
 
Hörs sen!


Kommentarer
Annika

Krya påre! Glad midsommar... Kram <3

Svar: <3
Cindy Irvin

2013-06-20 @ 15:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0