Trettonde Juni

Dan före fredag idag alltså:)
Imorgon kommer Jonas hem<3
Idag har jag inte gjort så mycket, mådde inge bra imorse så efter jag släppt ut hästarna åkte ja hem o la mig igen, kollade klart på hela The Walking Dead serien, så nu måste jag vänta tills Oktober på säsong 4...
 
Nu har jag precis bakat en ryttarkaka, det var första gången jag har gjort en sån så jag hoppas att den smakar bra!! Den är nämligen till jobbet imorgon:)
Nu blir de nog natten för mig. Förresten så klarade jag provet igår, duktigt!
 
Men visst ser den väl lite god ut?:)
 
 


Kommentarer
Catrin

Grattis till dig som fixade provet .

Svar: Tack:))
Cindy Irvin

2013-06-14 @ 06:50:22
Mammie

Den var underbart god.
Och grattis till SRY

Svar: Tack o tack:)))
Cindy Irvin

2013-06-14 @ 10:07:08
Malin

Det tog sin tid men bättre sent än aldrig; 0).

2013-06-14 @ 11:59:36
Annika

Den var gör go!!! Tack <3 Och grattis till SRY !!'m

2013-06-14 @ 21:15:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0