27 januari

Kände mig riktigt duktig igår som fick till ett bra ridpass plus 1 timme på gymmet. Brad höll sig i skinnet igår och travade på riktigt bra på grusvägarna. Idag ska vi försöka jobba lite mer i galopp, funderar på att ta en sväng uppe i skogen men drar mig lite för att ge mig iväg själv. Har hållt mig på grusvägarna vid husen där jag vet att jag syns ifall det skulle hända något. Men nån gång måste jag släppa den rädslan o låta Brad få komma ut o klättra lite.

Först blir det ett pass på gymmet, mycket stretch för ryggens skull, lite svårt ibland när man är så överrörlig bara!
Igår träna jag ben, rumpa o mage och jag tyckte jag stretcha ordentligt men kände imorse att så var visst inte fallet 😄



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0