SRY Prov

Servicebranschens Yrkesnämnd
 
Sitter just nu och har gjort klart provet, började klockan nio och var klar klockan 13, nu väntar jag på att få komma in på den muntliga delen, vilket tar sjuttiofemtusen år...
Men klockan 16 går jag hem så då hoppas jag att jag är klar, tänker inte sitta här o vänta medans dom pratar massa annat som inte hör till.
 
Jag är 100 % säker på att jag klara det, så länge som jag har städat så är det ren skam om jag inte klarar det. Men om en stund så får jag reda på det.
Finns lite saker här idag jag stör mig på, men det ska jag hålla mun om:)
 
Igår så låg jag ute i solen nästan hela dagen, fyfasen vad jag brände mig:( knallröd.... Gjorde så ont när jag skulle sova igårkväll. Jag trodde väl inte att solen skulle ta så himla mycket.
På kvällen så gick jag på en promenad med Bullen, Sabina och Hugo följde med.
Vi duschade honom först och han fick en rejäl schamponering. Han hatade det!! Men jag gjorde iordning lite betfor med mycket vatten i så fick han lite gott under tiden. Han var faktiskt ganska duktig ändå:)
 
Han var så söt igår när vi gick med honom, han brallade och galopperad på stället:) Idag tänkte jag tömköra honom, lite på vägen och sen gå in litegrann på volt, inte mycket man bara lösgöra honom litegrann. Har inte fått tag i en vagn än, finns ju massor på internet men har ingen lust att åka 25 mil för o hämta en.
 
Han är så go lilla bullen, han är som min lilla bäbis:) Är så glad att jag får låna honom av Ditte. Verkligen den mest speciella lilla shettisen jag träffat, så himla snäll o go o super social. Man kan helt enkelt inte tycka illa om honom.
 
Dlight sköter sig hos Emma, de har planerat in sin första tävling, blir om 6 veckor. SÅ himla kul!!! Hon behöver bli lite mjukare och mer dresserad bara som Emma skrev. Men det hinner hända mycket på 6 veckor. Hoppas att det kommer gå bra, jag kommer självklart vara med på tävlingen och ha kameran i högsta hugg! Ska åka o hälsa på dom nästa vecka, ska bli kul att se henne igen och framförallt se Emma rida henne:)
 
Här är Bullen igår, nyduschad och fin:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0