Sjätte Juni

Jag fick till bokningen idag efter myycket krångel.
Så imorgon åker vi (Jag, Pappa, Sabina, Duane) på kryssning till Riga.
Ska bli såå himla kul! Jag är skit taggad:)
Och framför allt att åka med familjen och göra nånting tillsammans, man måste ta vara på de stunderna tycker jag:) Det är ju dom stunderna som gör minnen för livet.
 
Idag har jag varit sjukt duktig!
Har krattat som bara den hemma hos pappa, blir så fint så fint. Lite tråkigt bara att gräsmattan numera är en mossmatta....
Sen har jag tagit en 3 km promenad med lilla Köttbullen<3 Utan krycka eller stavar! Vi gick i bullens tempo vilket är lite lugnare så det gick jättebra! Fick sällskap av Pappa, Duane och Hugo:)
 
Tidigare idag så har jag varit hos Sabina och hängt lite, vi gjorde en så god lunch med potatissallad och grillad kyckling, mumma!
Sen åkte vi till Degernäs så Hugo fick bada lite, förut så har Hugo varit en riktig badkruka, inte alls velat gå i vattnet även om man kastar i pinnar eller en boll. Men nu vet jag inte vad det har tagit åt honom, har hoppar i utan tvekan när man kastar i nått, och simmar gör han med, så duktigt min lilla pojke<3
 
Nu ska jag ta natten, upp tidigt imorn o släppa ut hästarna och efter det packa och städa lite.
 
Gonatt!
 


Kommentarer
mammie

Kvalitetstid <3

2013-06-07 @ 10:11:22
Annika

Ha de så kul i Riga... Vi är på G till Åland :) Kraaaaaam <3

2013-06-07 @ 16:34:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0