Tjugonionde Maj

Kom precis hem från SRY utbildningen, nu har vi bokat in provet den 12 Juni.
Bäst o plugga ordentligt, vore ju surt om man får göra omprov, men 3:e gången gillt! 
 
Eftersom det är så fint väder ute idag så tänkte jag passa på att städa lite här hemma, sakta men säkert:)
Men innan jag drar igång ville jag slänga in en liten update här.
Var hos sjukgymnasten igår, måste börja ta det lite lugnare.
Får inte hålla på såhär mycket som jag har gjort. Risken som finns är att kroppen vänjer sig vid smärtan och jag då inte blir av med den. Jag måste vila och låta kroppen läka. Men självklart får jag hålla igång och så men inte så jag har ont i flera dagar efter... Aja baja.
 
Fick även med en TENS hem igår, det strömbehandling som jag ska prova på i 4 veckor framåt nu.
Meningen men strömmen är att jag ska känna beröring från strömmen istället för smärtan, så en slags smärtbehandling är det.
Den ska jag använda varje dag helst flera gånger om dagen minst 30 min. Speciellt när jag gör något, ex träning eller annat påfrestande för ryggen.
 
såhär ser den lilla dosan ut:
 
Så finns det olika program man kan använda sig av.
De här plattorna fästen jag bak på området där jag har ont så jag "ramar" in smärtan.
såhär:
 
 
Hoppas det funkar!
Nu är det dags o städa lite:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0