midsommar

Trevlig midsommar allihop!
Än så länge har min dag varit toppen! 
Imorse åkte jag och Sabina o hälsade på min fina pärla hos Emma. Dlight verkade trivas väldigt bra tycker jag och det var så himla kul att se henne.
Emma red en liten stund och hoppade några små språng. 
Tycker Emmas ridning passar Dlight jättebra, lugn Och tryggt och väldigt mjuk i sin ridning, o mjuk i händerna. D såg väldigt tillfredsställd ut. Hon gjorde fina fattningar o skötte sig jättebra! Duktig polle! Efter idag finns inga som helst tvivel på att jag kommer att rida Dlight igen:)
 
Ser framemot att bli frisk så jag kan sätta mig upp på hästryggen igen! Först ska SJÄLVKLART inhandlas en bra säkerhetsväst som kommer att användas varenda gång. Jag är fruktansvärt rädd för att ramla av igen.
 
Nog om det! Nu sitter jag hos mamma och dricker alkoholfria drinkar, jättegott faktiskt:)
 
Har förresten skaffat instagram, jag som är lite fotofreak :) cindyirvin_ heter jag där.
 
Nu ska jag försöka vara lite social, trevlig midsommar på er! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0