Kryssning till Riga

Har haft en grymt bra helg:)
Sov två nätter på båten och hade en halvdag i Riga.
Väl i Riga gick vi bara runt lite o kollade, stannade på två ställen och tog en drink, samt ett stop i ett shoppingcenter såklart:)
Det fanns både Lindex, BikBok och H&M i det stora centret. 
Jag köpte två lite somriga tröjor i nån butik som hette Reserved, fanns jääääätte mycket reaplagg!!:)
Det lilla vi hann se verkade det som en riktig mysig liten stad, med massa små gator och gamla byggnader.
 
Båtresan var riktigt bra också tycker jag.
Maten var kanoooners och drinkarna var mumma:)
Jag drack bara alkoholfria drinkar eftersom jag fortfarande behöver mina starka värktabletter, men det slank allt ner nån öl o nått glas vin;)
 
Men som sagt, de alkoholfria drinkarna var sjukt goda!!! Även i Riga drack jag Mojito, godaste mojiton jag någonsin har druckit! Köpte med mig en ljus rom hem så jag kan göra mina egna mojitos, så nu Jonas väntar jag tills du kommer hem på fredag, för i helgen ska vi dricka drinkar!!:)
Är det ljus rom i Mojito förresten....?
mums!!
 
Vi kom tillbaka till sthlm redan 10:30 så vi åkte förbi Kista galleria på hemvägen;)
Favorit gallerian:) Fick med mig några linnen hem.
 
Allt som allt så var resan riktigt bra o jag skulle lätt göra om det.
 
För en liten stund sen så var jag och Hugo ute o gick en sväng, kastade lote med bollen och han fick även bada i älven. Sen var det lite klippning för honom och ett bad. Han får alltid dampryck när ha. Har badat, springer omkring härinne i turbofart o bara härjar, goding<3 
 
Nu blore det några avsnitt av The Walking Dead innan sängdags.
Imorgon står SRY utbildning på schemat och en promenad med Köttbullen:)
 
Kram!
 
 


Kommentarer
Annika

Såg gött ut det där du!! Kram <3

2013-06-09 @ 22:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0