8 februari

Kom just på att idag har jag haft mitt körkort i 8 år!
Jäklar vad tiden springeriväg, börjar ju bli gammal nu....

Igår var jag och Sabina på Spa nere på hud och relax i Degerfors.
3 timmar var vi där nere o bara slappa. Vi hade tillgång till jacuzzin, infraröd bastu och massagefåtölj. Fick en stor fruktbuffe vi åt oss mätta på också. Efter 1 timme fick vi en varsin massagebehandling, såå skönt. Varför gör man inte det oftare??
Det var iallafall jättemysigt o precis vad jag behövde för både kropp och själ. Efteråt åkte jag hem och åt lunch och bara dog i soffan, somna i 2 timmar, paniken sen när man vaknar... Vart en riktig slappdagar igår. Senare på kvällen hade vi lite mys här hemma med färska frukter o bär o doppa i smält choklad, vart ett glas vin också. Kollade på Melodifestivalen eftersom det inte gick nått bättre på tv. Typ värsta man kan kolla på enligt mig, gillar det verkligen inte, men fick pina igenom det tills det började en film.

Idag var det upp tidigt som gällde, åt en himmelsk god frukost av all frukt som vart över igår. Sen vart det tårtbak till ett födelsedagsbarn.
Hon önskade sig en tårta som likna en present. Fick bli en rosa med vita "band och rosett" på.

Nu har jag precis intagit lunch och ska strax byta om o åka mot stallet. Ska iväg på hoppträning i markebäck. Pappa som blivit min hästskötare följer med. Han börjar kunna det där riktigt bra nu, fixar o lasta o allting. Sadling och sånt sköter jag men att hålla i hästen, bära grejer, lasta o annat sköter han toppen :) 
Hade köpt en baguett man gräddar själv då jag tänkte göra lite goa mackor att ha som färdkost, råka bränna den i ugnen så vi får väl stanna på vägen o köpa nått.. Så jävla typiskt mig.

Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna!

Älskar den sista bilden, mamma som fotat, funderar på o göra en tavla av den, kanske i canvas? 











Kommentarer
mamsen

Vad kul att du tycker om bilden. Tror det finns nån mer som är bra

2015-02-09 @ 19:53:10
mamsen

Vad kul att du tycker om bilden. Tror det finns nån mer som är bra

2015-02-09 @ 19:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0