Fredag

Julklapps dagen för mej idag!
Gick upp sju o åkte ner till jobbet en sväng o kolla så allt stog rätt till=)
Sen hann jag tom in en sväng på bijnas Plac o snacka lite skit med Sabina:P
Men nu ska jag göra mej iordning o sen drar Pau o jag te karlstad o inhandlar de sista julklapparna=)
Jag tycker det är skit svårt o köpa julklappar... Men dom får väl vara glada at dom får nånting:P hehe

Igår var jag ju iväg till ridhuset o de gick verkligen skitbra! Gala skötte sig verkligen super!
Men hon vart ju trött efter 5 min.. Provade även att galoppera lite o de kändes bra! Med tanke på att hon stått i nästan tre månader!! Ja är jätte nöjd med henne iaf hoppas det fortsätter såhär=)

Neeeeeeej nu välta Tequila ner en blomkruka IGEN!! Nu är de jord över hela golvet. Jävla kattskräll!

Nu måste ja gå!

Ciao

Jag tror att Tequila är blind på vänster öga.. Hon ser iaf jäävligt dåligt, de märks....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0