Lördag

Nu sitter ja här på cafet o är sååå uttråkad.. kom hit kl 10 o då var de bara o börja göra mackor på en gång.
Höll på tills nu. Det är faktiskt jobbigare o göra mackor än vad man tror, o de finns inte alls så många i kylsdisken nu men ja orkar inte göra mer. Väntar en stund ist=)
Nu skickade Bettan precis sms o skrev att hon hade gjort allting till gala. TUSEN TACK!

Igår var ja o Pau iväg till karlstad o handla julklappar. För en gångs skulle så tyckte ja faktiskt det var roligt o handla! hittade allt jag behövde=) Eller ja har 1 kvar o de är den svåraste men den fixar ja på måndag=)
Köpte även biljetten till statt på juldagen så nu är de fixat;)

O ja har verkligen gett mej in på att de här ska bli en rolig jul! Har såå mkt dåliga minnen från jul o de har alltid varit så besvärligt allting. Men den här julen ska bli en av dom bästa! Så fyller ja ju 21 med så de ska firas!=)
Men de är ju inte alltid så lätt o försöka styra upp en fest på min födelsedag, hur många är det som vill festa på julafton? Men det ska lösa sig den här gången=)

Gud vad jag skriver... Men har inget o göra kan passa på o skriva av sig lite.
Ska iaf vara på cafet till kl nio ikväll o samma tider imorn.. helt själv känns inte så kul.
Men imorn kväll kommer hovslagaren så då får Gala äntligen nya fossingar med brodd o hela paketet! Så sen är de bara o ge sig ut o köra stenhårt!!

Fick ett sms av lovisa förut som är så himla sant:
"Ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta, för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant när du var för upptagen för att samla stenar.
Det är bättre att ha få diamanter än många stenar."

O ja är så himla glad att jag har dom vännerna jag har, ni är för bra<3

Nää nu ska ja ta mej en dammsugare o lösa lite korsord=)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0