Måndag

Idag har jag varit LEDIG! Det var såå skönt ja sov nästan till tolv!
Då åkte jag o Duane till kga o handla de sista julklapparna, de svåraste oxå kan ja lova...
Så han vi med en snabbis på Mcdiie såklart;)
när ja kom hem så hämtade ja bara träningsväskan så åkte pess o jag o tränade=) Hurtigt hurtigt.
Sen åkte vi runt lite överallt var i stallet o hos pappa bland annat=)

O nu längtar jag verkligen tills Gala får på sig skorna o då blire ordentligt med brodd o allting.
ska ge mej ut på en iskall tur på en gång=)
Har faktiskt tänkt åka upp på julafton o ge mej ut på en riktigt galopptur i skogen.
Det skulle nog Gala uppskatta, stackars häst har stått hur länge som helst men ja har inte velat ridit när hon har visat lite "hälta" eller mer varit lite öm...
Bättre o vänta tills skorna är på, vill ju inte ha en trasig häst=)
Ska även ta med mej kameran o fota lite upp i stallet på alla hästarna, får passa på nu när det är så fint ute=)

Ne nu ska ja göra mej redo för sängen, ska upp tidigt o jobba, bara 2 dagars jobb kvar!! Sen är man ledig några dagar, Göttans;)

Puss på min goding <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0