Måndag

Måndag igen...

Imorse vaknade jag av att sabina ringde o väckte mej kl 6!! Hon letade efter en sak till cafét och helt otroligt kunde jag inte somna om:S O dt brukar inte vara några problem för mej men nu jäklar var jag riktigt pigg! Úpp lite senare o åkte till stallet o släppte ut hästarna o kolla till min halta lotta som var så halt igårkväll att hon knappt kunde stå på benet!:( Det var v.b samma som hon tappade skon på. Men hon var inte speciellt svullen eller varm, men jag lindade henne iaf o imorse var det mkt bättre=)

Senare åkte pappa o jag till k-hamn för att hämta en ny transport men som tur var så va min älskade grön pärla lagad! Så jag tog med den hem igen=) GLAD vart jag!:D

Sen vid två åkte jag ner till café o jobbade var där till nästan nio. De är så mysigt där, trivs verkligen där inne=)
Sen åkte ja ut på lite "ärenden" sen hem o byta om o nu har jag precit kommit hem från en promenix med smulan. Han är värsta glad när man är ute o går i slutet får han värsta rycken o springer runt som en dåre. Min lilla goding dä<3 vi gick inte så långt men runt samhället iaf=)

Nu ska ja krypa ne i min skönaste säng o imorn blir jobba på cafét från 6-14 sen till Örebro=)

Känns som ja skriver sen hela tiden haha.

GONATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0