Söndag

4 advent!=)
Tänk vad snabbt det har gått.. Det kändes nyss som sommar o snart e de jul.
Idag har vi haft cafet öppet i 4 veckor=)
Jobbar ju idag igen, det är ju lite långtråkigt men mina trogna kunder kommer ju varje dag när man är själv;))
När man jobbar här så ser man verkligen att de finns fan folk till allt alltså.. endel är så jävla knepiga haha

Sune skulle igentligen komma o sko idag men kunde tyvärr inte komma han kommer imorn eller på tisdag ist. jag får helt enkelt hålla ut!=)

igår när jag hade slutat så städa ja o fixa o räkna kassan, o så mkt vi fick in har vi aldrig fått in på en lördag!! Det var riktigt kul faktiskt!=)
Efter jobbet åkte ja bara hem en snabbis o hämta träningsväskan sen hämta ja pess o så åkte vi ner te rehab o träna, gött var de men han kör ju slut på mej, men de är ju bra så ja får röra lite på fläsket!;D
Sen åkte vi in te kga en sväng o sen efter tolv nångång så var jag så smart att ja veva ner rutan på bilen men fick jag upp den sen då? NEJ. Så nu står bilen här ute o ena rutan är nervevad! Tur bara att det inte är lika kallt idag som det var igår. Måste ringa efter hjälp sen så nån kan komma o fixa de där.

Ne nu kom en av mina trogna kunder, Pess=) Ska vara lite social med honom en stund=)

Hejjss



Kommentarer
Lovisa

Hhe jaa ja fick ju det :D <3

2009-12-21 @ 15:41:34
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0