Fredag

Idag har det varit full rulle..
Eller ja nästan.. det var meningen att ja skulle upp tidigt men ja vaknade efter 11.. Åkte iaf iväg till stallet på en gång o mockade o fixa till Gala, sen red jag bort till banan travade runt lite. Hon gick i väääldigt låg form, nästan alldeles för lågt o hon vart jätte tung, kändes som ja bar hela hästen i armarna. Men ja gav mej ganska snabbt så de där ska ja slipa lite på imorgon.
Sen åkte ja te Sofia o vi grejade i stallet oså o städade sadelkammaren=) Sen red vi till ridhuset, hehe. Han var lite brallig:P Men himla mysig ändå tycker jag=)
kom på att ja precis missa vem som åkte ur idol.. Men nu blir sängen ska upp tidigt imorn o tvätta.



Förutom allting som hänt idag så har ja tänkt hela dagen på de som hände precis 8 månader sedan, fredagen den 13:e Mars.
Minns hela dagen i detalj o jag hoppas Malin har det bra nu.



Kommentarer
sofia "Roffe"

Kul vi har det :)

När kommer du idag vettu de?=)



En guldstjärna till dig att du kan rida med mig !<3

2009-11-14 @ 10:42:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0