Måndag

Upps.. Nu var de en vecka sen senaste inlägget men bättre sent aldrig!
Det har iaf varit fullrulle hela veckan har hunnit rida 1 enda gång.. eller jag har inte direkt velat rida efter det.. Fullblod säger jag...

Annars har jag grejat på station, och igår öppnade vi! Gud vad roligt det var! Vi hade ca 80 kunder o de tycker ja e bra med tanke på att vi inte har annonserat eller nånting=)
Jobbade idag på station var där från 6-18, d e kul när man har bra sällskap=)

Ne den här veckan ska jag försöka rida så mkt jag kan, har faktiskt ett litet schema som jag ska försöka följa några veckor framöver innan jag kan börja hoppträna. Men är de pissväder o ja inte kan åka till ridhuset får hon vila så ja får väl se hur många dagar jag kan klara!=)

Måndag - Uteritt - skritt o trav 1 tim
Tisdag - Markarbete
Onsdag - Uteritt - skritt o trav 1 tim
Torsdag - Markarbete
Fredag - Skrittpass
Lördag - Galoppjobb
Söndag - Dressyr med Bommar - trav o galoppbom på volt

Får se hur länge det håller så att säga haha=) Men en början iaf. Tror att Gala behöver ha lite mer regelbunden o planerad träning, spec nu när hon ska sättas igång. Ska även försöka lägga in en dag som jag longerar henne en liten stund=) De låter som ja e värsta proffsryttarn o ska te OS haha.

Ne nu ska ja sova upp tidit o jobba me lille púrvi imorn!



Kommentarer
Alex

Men det är vell till OS du ska!;)

Bra att rida efter schema iaf, jag skulle oxå behöva göra ett...

De va ju superfint i cafét och varmt och skönt!=D

2009-12-02 @ 19:59:23
URL: http://alexandraflink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0