Måndag

Det är otroligt skönt att slippa ha de där äckliga gipset på fossingen!
Direkt när ja kom hem tog ja fram fotbadet o de va så underbart.
När ja var hos läkaren fick ja en liten chock när han sa att jag skulle ställa mej upp o gå, o sen sa han att ja skulle ställa mej på tårna, herregud när man inte använt foten på 6 veckor så e de lättare sagt en gjort kan ja säga..

Har iaf gått lite grann på hela foten de gör inte ont de e mer läskigt o sätta ner foten bara.. Men i stigbygeln var de inga problem:D

Skrittade lite på banan förut försökte trava men de kan ja vänta med lite:P
Sen släppte jag Gala, haha ja de skulle man ha på film herregud vilken häst.
Hon sprang o Skrek! inte direkt gnägga normalt utan verkligen skrek o sen fick hon värsta rycket o börja galoppera mot mej, typ som hon jaga mig, jag fick ju panik o sprang ut från banan hahaha. Pau var med o kolla måste sätt väldigt kul ut:P

Men hon är ju så go ändå, vet inte vad ja skulle göra utan min älskade<3





Kommentarer
sofia "Roffe"

Fin blogg du har!

Fin bild:)

2009-11-02 @ 18:38:56
Lovisa W

Fin bild :)

2009-11-04 @ 12:51:53
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0