Onsdag

Imorse åkte Pappa, jag o Pau till Ikea i karlstad. Jävlar va länge vi var därinne pappa är ju så långsam o ska självklart kolla på allting!
Vi fick med oss en hel del hem även jag som inte kunde hålla mig var tvungen att ha massa... Hade jag varit rik hade ja förmodligen haft med mej halva ikea hem.. :)
Senare åkte jag till stallet o drog på mej termoridbyxorna o en tjock jacka o gav mej ut på en mysig tur med Pau:) Det började med att jag höll på o flyga innan vi knappt hade kommit från gården. Men egentligen kan jag ju inte bli arg på henne när hon har stått i sex veckor, klart hon är pigg o de är ju bra så man ser att pollen mår bra! Jag hade ju blivit mer tveksam om hon gick me hängläpp...

Imorn blir det nog en ridtur igen tror jag, om det inte SNÄLLA kan bli lite varmare ute. bara för EN dag så ja kan löshoppa henne. Det vore verkligen sååå bra innan vintern kommer, ja har verkligen ingen lust o boka ridhuset o lasta bara för o löshoppa lite. Banan är ju så nära o bra=)


Ne nu ska jag försöka sova, men somnar väl ändå inte förns klockan tre som vanligt...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0