Tisdag

Började med att jag åkte till jobbet, Tog faktiskt moppen o städade hela Elsaniteten! Kände mej lite stolt hehe men sen fick jag väldigt ont i foten o i knäet..:/ Aja käkade frukost iaf o de e så mysigt o sitta nere i förrådet o äta på morgonen man får sej alltid ett gott skratt=) Senare åkte jag till stallet har typ varit där hela dagen har mockat hagen,putsat alla grejor och klippt gala, SJÄLV! Hon vart super snyyygg.
Nu ska ja kolla klart på dh sen dusch sen film.

Imorn blire jobbet o sen stallet hela dagen:)



Sabina o jag på hennes maskerad=)





Kommentarer
Lovisa

Va fin du va på maskeraden :)

2009-11-17 @ 22:00:17
URL: http://nikonda.blogg.se/
C

Nemen :$

2009-11-17 @ 22:06:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0