Torsdag

Tänkte det var dags för ett litet inlägg:)
Har nästan haft fullt upp faktiskt igår red jag först med Sofia på förmiddagen fick rida Timber eftersom Sanna är i Norge, värsta goa hästen! Jätte mysig o snäll var han o han är ju SKÄCK!:D ohh ja älskar skäckar om det ändå fanns hårfärg för hästar skulle Gala vara skäck.. haha:P
Sen red jag o martina till banan skrittade o travade mest men testade på en galopp, gala har ju visat lite hälta i v.f men nu märkte jag ingenting, tror att hon har små blödningar i hoven, hon har ju ganska träliga hovar.. typiskt fullblod..

Idag åkte jag o red Gala först, travade ut med gramantygel det gick superbra! underbara häst<3 Hon var ju lite tittig oså men jag kortade in gramanen ganska mkt så hon inte skulle kunna köra upp huvudet o tvärnita, men ett par tvärnitar gjorde hon allt men annars skötte hon sig utmärkt!
Sen hämta ja Sofia på Valla så åkte vi o red hemma hos henne igen o de gick jätte bra:)

När ja kom hem vid halv nio var det ju meningen att ja skulle duscha o kolla tv men ja fick ngt ryck o storstädade hela lägenheten så nu är de rent o fint!=)

Nu blire dusch sen sängen!:)





Kommentarer
Lovisa

Nejmen Cindy, va ärre för bild!! xD Gala är ju söt iaf ;)

2009-11-14 @ 21:00:00
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0