Torsdag

Jahopp torsdag igen. Sista torsdagen på min sjukskriving Gött!!
Imorse kl 7 åkte jag hem till mamma o gjorde klart alla löner som jag påbörjade igår. Mamma skulle kolla så att allt va som de skulle, de e ju inte lätt med 25 löner i de där löneprogrammet.. Men ja lyckades få alla rätt! haha kände mej som en liten unge i skolan när mamma sa att jag inte hade gjort ngt fel. *stolt*

Sen åkte vi ner till Station en stund, sen vidare till doktorn i kga..........
Sen åkte vi till Arena reklam o ja beställde text till min transport=)
Kommer bli såå snyggt jag ville ha vit  text först eftersom transporten e grön men de vart silver ist. kanske ser lite mer proffsigt ut hehe.

När vi kom tillbaka till dfs så slängde jag i mig lite mat o sen iväg o jobba faktiskt, putsade fönster hos en gamling... jävlar va ho prata...=)

Nu sitter ja här i soffan o orkar inte ta mej upp, men ja måste börja städa lite eftersom Pau o ja ska t sthlm imorn!:D Man vill ju ha rent o snyggt när man själv kommer hem efter ett spa o är ren o snygg:P

Skulle vilja åka till ridhuset idag igen men det är johan träning så de går inte, gala var tokig igår i ridhuset jävlar va ho bralla!

Gud vad jag skriver... nu får jag nog ge mej.

Måste bara skriva först att nästa vecka ska jag jobba på station för att vi ska bli klara till söndag då vi öppnar. KulKul!!=)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0