Hugo

Idag har jag haft min älskade Hugo i 2 år.
Världens goaste hund o ja ångrar inte en sekund att ja skaffade honom även om ja fått höra endel ggr att de var fel av mej som är så ung o skaffa en liten hund som behöver massa tid o blablabla...
Men han följer ju med mej nästan överallt o de skulle bli otroligt tomt om han försvann ur mitt liv.

Han är bara bäst min fina Hugo! O ja tycker faktiskt att ja har gjort ett ganska bra jobb med honom, visst han springer efter katter oså ibland hehe, men de gör väl nästan alla hundar? Ja är iaf stolt över min lilla Toby:)

Hugo för exakt 2 år sen:)















Kommer alltid älska min lille Toby <3



Kommentarer
elin

Det blir nog svårt att få hunden att sluta springa efter katter hur gammal man än är när man skaffar hunden ^^

2009-10-13 @ 09:29:04
URL: http://ealinw.blogg.se/
Lovisa W

aaw va gullig! :D

Jaa det var verkligen skitkul att testa att lägga en äkta make-up på sig själv :D klart jag ska göra det! Bara vi haft hudvårdsklassen så bokar vi in make-upen ;D

2009-10-13 @ 19:48:44
virpi

mysig bild på hugo o hästen

2009-10-14 @ 18:15:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0