Lördag

Jippii lördag!
Ne inte så jippii...
Har inte gjort mkt idag, men har heller inte mått så bra...Jag behövde heller inte åka till stallet för bettan had fixat klart allt åt gala. STORT Tack!!
Men imorn så.. då ska ja göra nånting för mej själv! O de känns bra:)
Jag vet ju att minst en person kommer tycka jag är helt jävla blåst. Men de skiter jag i!
Pappa sa "du är ju vuxen, du gör som du vill" o en liten smile ;) hehe
De e ju sant, ja gör som ja vill=)
Det är ju ingen stor grej men de e mitt val o ja ska inte tänka på vad andra tycker. Punkt!

Nu ska ja kolla på film o mysa :)





Kommentarer
Åsa

men VAD ska du göra för nåt dåå? :P

2009-10-25 @ 01:27:02
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Jennie Kinnunen

Härlig din blogg är:D

2009-10-25 @ 13:39:40
Cindy

hihi hemligt ^^



Jasså:P Tack så mkt:)

2009-10-25 @ 14:20:47
URL: http://cindyirvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0