Lördag

Igår var jag o Pappsen till Örebro, vi handlade tapeter o sånt till vardagsrummet.
O sen ville ja till Marieberg så vi åkte dit o ja köpte en mössa jätte skön:) eller egentligen köpte jag två för ja kunde inte bestämma mej vilken färg så de vart en grå och en vit:)
När jag kom hem var ja heelt slut o slapp åka till stallet oxå för Bettan var så snäll o mockade åt mej, Tack!!
Fast ja o Pau åkte upp o kvällsfodra hästarna bara men de gick ju på 5 min, sen åkte vi o hämta Mat sen hem till mej o kolla idol o hade mys:)

Idag vaknade ja typ 12!! Va fan ja får nog börja skärpa mig.. Inte undra på att ja inte kan sova på kvällarna...
Städa lite iaf o sen kom Burra hit en liten stund o hälsa på:)
Sen har ja faktiskt bakat!! Igen, haha men de är ju kul:P Men nu vart de chockladrutor, mums:P
Fast ja kan ju ändå knappt äta av det ja bakar själv men ja har ju ngt att göra iaf.

Ikväll ska ja hem till mamma o äta lite o sen blir myyyyskväll :) <3


Gud vad ridsugen jag är!





Kommentarer
Åsa

va fina bilder !

2009-10-10 @ 17:40:04
URL: http://asabostrom.blogg.se/
sara

fin häst:)

2009-10-12 @ 18:15:16
URL: http://sarabubbis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0