Onsdag

Känns som det var en evighet sen ja skrev här.
Men ja sitter varje dag o tänker att ja ska skriva ett inlägg inte för det är så viktigt för så många är det ju inte som läser men det är ändå skönt att bara skriva lite. Men ja har ingen aning om vad ja ska skriva för ja gör ju ingenting om dagarna...
Men igår var ja faktiskt ute lite och idag med.
Igår åkte Pau o jag till Hööks i karlstad:) Jag köpte en klippmaskin! Äntligen en egen!! Sen köpte ja lite annat, bl a ett jättefint pannband med strass till Gala:)
Sen på kvällen klippte vi Gala, herregud den hästen är inte lätt att klippa.. Haha det vart lite livat i stallet ja vart dyng förbannad på henne så ja skulle väl vara lite smidig o springa fram o "säga till på skarpen" mm de gick ju bra sluta med att båda jag o hästen låg på backan typ.. nerrå inte riktigt men ja drog mej såklart o landade på foten... Men de e ju så jävla typiskt mig..

Idag var ja med Pau hem så klippte Tilda Vera o hon vart jätte fin=) Sen klippte ja Nalle o han vart oxå super snygg! Dom var jätte snälla båda två. Så duktiga så.

Nu ska ja kolla klart på Greys sen har ja laddat ner Honey som ja ska kolla på o mysa me världens goaste katter<3

Sådär nu va de skönt att skriva lite. hehe=)

                                                                                                                                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0