Torsdag

Har knappt gjort nånting idag.. Bara varit hemma, eller ja var nere till mormor o morfar o käka Tack till dom <3
Sen kom mamma o hämtade mej så åkte vi o handla, så ja har ju kommit utanför dörren två ggr iaf:)
Ja skulle ju baka brownies till sabina o dom vart jättebra! eller ja de tycker jag iaf får väl se imorn om hon gillar dom:P
Sen skulle jag testa o göra maränger bara för ja inte hade nått o göra o ja minns att jag har gjort de en gång förut men nu minns ja oxå varför de bara va en gång förut.. Fyfan va knövligt de va o sen mitt i allt så fick elvispen cp ryck så ja fick marängsmet i hela köket:S
Ja lovar de va på väggen,golvet hela diskbänken o kaklet! Nej aldrig mer maränger...

Nu ska ja kolla nån film o gosa lite med Hugo o tissen :)
                                                                                                                                 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0