Aaoooo :'(

Fan vad ont ja har! ooooooh vill bara skrika rakt ut eller bara sätta mej o tjuta som en liten unge, inte för ja tror de blir bättre men fyfan nu känns de:(

Har knappt kunnat sova nånting inatt, vill man ju inte äta för mkt värktabletter för dom ja fick var ju ganska starka... Man blir ju lite snurrig haha.

Har iaf laddat ner filmer nu:) Men om nån vet någon bra film så får ni gärna komma med förslag!!
O så himla hungrig är jag med, men ja kan ju inte göra iordning mat själv o Pess sover... han kommer väl sova ett tag till så ja får väl vänta.. törstig är ja med.... Snacka om att jag känner mej handikappad..=/

Ne nu ska ja kolla en av filmerna ja har laddat ner.. o gråta en skvätt:)



Kommentarer
elin

Stackare :/ Män som hatar kvinnor är riktigt bra om du inte redan sett den. Åsa och jag såg en rolig häromdan, "He's just not that into you" tror jag den hette. Hoppas det slutar värka snart!

2009-09-22 @ 16:31:04
URL: http://ealinw.blogg.se/
Cindy

Män som hatar kvinnor har jag sett. Men den andra där har ja precis laddat ner så den ska jag kolla:D

2009-09-22 @ 17:10:55
Linn

Vad är det du har opererat dig för ?:(

2009-09-22 @ 21:13:37
URL: http://linnzop.blogg.se/
Cindy

Har opererat foten:/ Halux valgus, en knöl vid tån typ:/

2009-09-23 @ 13:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0