Ännu en dag i soffan!

Japp, men det är tur att min soffa är skön=)
Idag har ja iaf vart ute lite!
Mamma o ja åkte till storetto för ja kan ju inte hoppa runt i en foppa toffel? :S
Så jag köpte ett par svarta adidas skor jätte sköna var dom:) tyvärr kan ja ju bara använda den vänstra men bättre de än en foppis.
Sen köpte ja ett par svarta höga stövlar gick till knäna! Men man kunde vika ner dom en liten bit, skitsnygga tycker jag!=)
O sen vart de en väska älskar den! Ganska stor ser typ ut som de e fleece foder den är grå/vit/svart rutig.:)

Sen vart de kronhallen o handla massa ingredienser till mina godaste Brownies som ja har bakat=)
Ska ner imorronbitti o äta frukost på jobbet så alla får smaka såklart=)

Ne nu ska ja kolla klart på twilight sen blire nog sova om ja kan.

Vart en bild på Finona <3 Hoppas hon har det bra:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0