Söndag

Det har varit en ganska seg dag faktiskt...
Sov typ till 11 så följde ja me Pau te ÖoB o hon köpte kattsaker till hennes Saga, så himla söt!!:)
Sen lite senare red vi ut, jag, Pau o Tilda gick otroligt bra!! Gala har nog aldrig gått så bra ute nånsin med mej eller ngn annan! Vi travade o galoppade o hon gick jättefint! Var riktigt kul faktiskt att bara njuta av en härlig utetur:) Nu vill jag inte operera mig. Vill bara rida nu när det går som bäst:) men ja ska till Mariana på torsdag o innan operationen på måndag så ska ja ta en riktig långtur!

Annars har ja letat efter lilla Tolousan som inte har kommit hem än:( Även om endel bara tycker att de är en katt så äre inte så hon är verkligen saknad. Ja saknar när hon är sådär jävla jobbig o bara klänger överallt o när man nästan kvävs av henne när man sover för hon ska ju alltid ligga PÅ en. Tror hugo saknar henne oxå han har ingen o busa med nu, men hennes matskål står här o väntar hoppas hon hittar hem snart:( <3

Ne nu ska ja nog sova ska upp tidigt o jobba. Imorn äre en sån där jättekul dag på jobbet när man får jobba med dom allra bästa, Paulina o Daniel såklart :D De gör mina dagar så mkt bättre<333


Ne nu blire sängen!

Nattiiii
                                                                                                                        
<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0