Tro hopp & Kärlek

Ja.. Jag vet ny igen! Men de e så kul o greja lite i PS.. =)

Har varit på tävling idag iaf! Det gick bra jag är nöjd:) Men de vart ju lite missförstånd..
Hann knappt hoppa fram o de vart jättestressigt tack vare att hon som stog o "hjälpte" till inne på framhoppning hade fel startlistor, smaaaaart så hon sa att ja hade god tid på mej aaa tjena hon före mig var struken o sen var de massa annat.. men ja kom ju in på banan iaf men inte framriden o klar så vi vägrade ut oss..
Men de tar ja inte på gala! Ja vart jätte stressad o allting var bara fel.
Så jag gjorde en omstart o då var vi redo iaf, det gick bra gala skötte sig utmärkt!
Fick ett nedslag o en vägran haha men vägran gjorde ingenting den tar ja nästan på mig själv.
Gala nästan räddade oss med den hade hon hoppat hade ja flögi. Men så är de ju när man har världens bästa SMARTASTE häst!

På torsdag åker ja nog till Mariana så vi får oss en ordentlig hoppträning, det behövs nu innan hoppningen kraschar!!! Så vi kan få oss ett bra avslut innan galas vila=)






Finns ingen finare <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0