2 days off

Det går så snabbt när man är ledig imorgon är de redan jobb igen. 6.30-8.30 ska ja jobba med Ella o Rebecca i Members. Sen får vi se vad det blir efter det=)

Ska skriva av mej lite vad som hänt. Eller inget speciellt har faktiskt hänt men ändå...
Igår var vi iväg till Stranden (ovanligt) Det var jätte skönt. (ovanligt).... Vi liftade iaf hela vägen för de e så jävla dyrt me taxi.. Det gick bra iaf vi kom tillbaka runt 18. Så vi gick o käkade shabbat middag på en gång, mkt gott=) O drack lite vin oså, sen gick vi till Members o bara hängde en stund o snacka lite skit såklart=)
Efter det duscha o greja ja lite o sen bar det iväg till puben. OCH jag var såå trött så jag gick tillbaka halv 1!! Bra va???
Det var jätteskönt o sova ut, sov till typ 11 =)
Käkade lunch o sen har ja solat hela dagen bara. Haft det riktigt slappt.. Men nu ska vi snart käka o efter det så tänkte jag faktiskt gå en liten promenix så ja får lite mortion iaf=)

Ja.. det var väl det som har hänt här... har det hänt ngt kuligt hemma???
Förresten, Jag har lite hemlängtan. Tadaaa nu kom den. Men de går väl i perioder..
Ja tror ja innerst inne är så jävla nervös för allt det här med volontärledargrejen oså. Men Ja ska fixat!
Skulle bara vilja prata av mig lite med nån där hemma eller nån o nån, lilla Pausan såklart=)
Saknar verkligen o prata me dig o bara släppa ut allt haha=)
Men nu har jag varit här i snart 6 veckor o de har gått väldigt fort..
Vi ska nog se om några av oss kan ta våra days off kanske om 2 veckor. Då blir det 6 dagar ledigt så vi kanske drar på en liten trip till Haifa, Tel Aviv o kanske Eilat om de inte blir för långt. Blir nog skönt o få en liten "semester" o återhämta sina krafter=)

Ne nu ska ja upp till Dinning.
Pusssss <3

Vi köpte med Falafel o käka på stranden, de va mumma!! =)

Det ser varmt ut.. O de var nästan pinande varmt...

Men vi svalkade oss så de var lugnt =)





Kommentarer
Åsa

å jävel va gött!!

2010-04-25 @ 11:57:47
URL: http://asabostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0