23 days

Idag har jag varit här i 23 dagar, känns lite konstigt de har verkligen gått snabbt.
har jobbat i Apple Packing/Laundry den här veckan. Det har varit ok nu är ju veckan slut så haha.
Det har inte varit så varmt här dom senaste dagarna fast det gör mig inget haha värmen kommer ja känner ingen press på brännan direkt:P
Idag har Stina och Viktoria åkt.. eller faktiskt alldeles nyss känns himla tråkigt... =(
Men nästa vecka tror jag det kommer nya svenskar och nya colombianer.. Så det blir lite nytt liv=)
Imorgon ska vi åka till Jerusalem ska upp kl 5 (!) Hur nu det ska gå vet jag inte.. bara ja kommer upp iaf sen kan jag ju sova på bussen. Tänkte stanna kvar över natten som många andra ska göra men jag tror jag struntar i det för isf kommer ja inte hem förns lördag kväll o ja måste hinna ha lite vila innan jobbet på söndag. Dessutom kan ja gå på pubnight imorn här på kibbutzen ist haha.
Är verkligen jätte trött nu, sov en stund innan maten hade inte Linn kommit o väckt mig hade ja nog fortfarande sovit.
Nu sitter jag här i vårat rum o de är helt tomt, Raviv skulle ha kommit o sprayat rummet från bedbugs igår men han kom inte så då skulle han ha kommit idag men han kom inte... Så det finns inte en grej här inne nu så de känns lite öde, dessutom sover danska tjejen inne hos våra granner o Rebecca är i Telaviv över helgen med hennes lillebror. Så ja är helt själv här nu känns lite ensamt.. =(
Juste! Rebeccas lillebror har hjälpt mej med Skype nu! Så nu har jag det pratade med min älskade vän igår de va roligt:) <3

Nu ska jag nog ta en dusch o sen packa ihop lite grejer för imorn, har beslutsångest för vad jag ska ha på mej, det ska bli 15 !!! grader i Jerusalem imorgon får nog bli jackan tror jag=)

Ha en trevlig helg!
Pusssssss


Vi har 4 st kattungar o en galen morsa till dom.. Dom är skitsöta men skabbiga, inavel så de skriker om de!
Dom ska ha ihjäl alla katter utom den lilla röda =(

I miss my beautiful <3


Kommentarer
Lovisa

Oj va fort det har gått :O hehe! Kul att det kommer lite nytt folk, men det är ju tråkigt att de andra åker :/

2010-04-10 @ 20:58:47
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0