......

Har suttit här i typ 20 min o inte kommit på vad ja ska skriva som rubrik.

Nu har jag suttit här i ytterligare 10 min för o inte veta vad ja ska skriva eller hur ja ska börja..
De här är ju ett tråkigt o meningslöst blogg inlägg men.. det måste ju finnas sånna med..
Saknar min Pau som bara den, vill bara praaata med nån som man kan säga allt o inget till.
Men snart så=)

Degerfors.. HAHA! Vad kan jag göra om inte annat än skratta! Degerfors i ett stort jävla nötskal.
Även om ja är flera 100 mil ifrån lilla hålan som kommer ryktena hela vägen hit. O ja har fått mej ett gott skratt o även en riktigt äcklad känsla. FY! Det finns folk till allt=) Endel förvånar mej faktiskt hur långt dom kan gå, eller hur låååågt dom kan.. lååågt alltså tror knappt nån fattar men ja menar inte i nivå.
Ajja, det är inte mitt liv o ja ska inte lägga mig i. Men jag trodde inte det om den personen.

Jag kommer förmodligen få börja jobba i kibbutzens plast fabrik. jag är så jävla GLAD för det. Ja kommer att få städa!!:D Tycker det ska bli skitkul verkligen. Men inget är säkert än får se vad de blir får förhoppningsviis svar imorgon.=)
Har inte så mkt annat att säga just nu..


Tänker på min vän Ella, jag finns här o tänker på dig <3

Jag är såå glad att jag åkte hit, och ja är såå glad att jag hade turen att komma samtidigt som de här underbara personerna jag har träffat. De är guldvärda o kommer att göra min kibbutzupplevelse bättre än jag hade kunnat trott. Tack för ni bara är så bra <3

Lite bilder kommer här.. endel kan man ju skratta liiite mer åt haha =)
Såg nu vad blek jag var när jag kom.. Tur ja inte ser ut som ett spöke längre...










Kommentarer
Mammie

Världen är liten och rykten färdas fort. Snart ses vi iaf. Bara 6 veckor kvar. Lycka till på plastfabriken. Minns hur det var när jag satt i plastfabriken, inte roligt varje dag.

2010-04-25 @ 21:23:45
S

Ja fattar va du menar me lågt ;) Du måste höra av dig så fort du fått ditt paket :D

2010-04-26 @ 10:24:25
URL: http://irvins.blogg.se/
Cindy

Ja världen är liten, lite för liten ibland=) Ja nu är det klart jag kommer att jobba där o jag är så himla glad för det:D

Ja snart ses vi!! Ååhh vad jag längtar:D



Haha bra att någon fattar ja de ska jag;) kommer nog nästa vecka=)) <33

2010-04-26 @ 14:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0