Faith Hope & Charity

Det är fööör varmt ute.. Nej jag ska inte klaga egentligen men jag måste lite grann. Nu sitter jag på rummet bara för att det är för varmt ute ja orkar inte gå ut..
Idag har jag iaf jobbat i Laundry gick bra. Jobbade till 12 typ sen har ja bara gått omkring o sätt dum ut..
Nu är klockan snart tre o jag är så rastlös vet inte vad jag ska göra..
Ska iaf ta tag i o skriva några brev=)) Men sen behöver jag lite vykort med som ja ska skicka till dom som är värda det :) Även om ja skriver här hela tiden kan de ju vara kul o få en litet brev=)
Jag kommer verkligen inte på nånting mer o skriva men ni får väl ha det såbra allihopa.
Ikväll är det pubnight men efter det som hände i fredags så hoppas jag att alla tar de snäppet lugnare..
Det är BBQ ikväll oxå ska bli najjs.
LEDIG IMORN

Pusshej<3


Älskar o saknar min Pappie



Kommentarer
Mammie

Vad hände i Fredags....har jag missat nåt

2010-04-19 @ 18:55:17
cindy

Det kan ja inte skriva här tyvärr..... får ta de över skype när du har fixat det=)

2010-04-19 @ 19:46:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0