Happy

Dagen startade i ta mej fan K-A-T-A-S-T-R-O-F. Jobbade i helvetet eller oj ja mena Apple Packing. Det var en ren pina kan ja tala om... Men efter lunch gick jag o Ella o satte oss i Leaf picking de var såå mkt bättre o man har alltid kul med Ella så tiden gick gööör snabbt=) Sen klockan sex gick jag,ella,lovisa o rebecca o var med på pilates! Det var svinkul! :D Kändes väldigt nyttig o de vill jag verkligen göra om=)

Efter det gick vi o käkade o sen te rummet o slappa 1 tim sen gick vi på volontär mötet.
Först på mötet eller först o först efter typ 40 min så höll ja på o få en panik attack! Alla (ca 50 volontärer) sitter liksom helt tysta o lyssnar på Raviv när han pratar. Tror ni då inte jävlar att de kommer en mega bauta jävla äcklig kackerlacka RÖD dessutom o springer rakt mot mig! Jag skrek inte men de va nära. Höll på att göra i brallan där för en sekund. Men han vart utkastad den jäveln. Men inte av mig skulle aldrig falla mig in o ta i ett sånt där kryp. USCH.
Aja sen iaf så ville Raviv prata med mej efteråt o jag vart skitnervös trodde nästan jag hade gjort något dumt...
Men så var de icke! Det är nämligen så att JAG lilla jag liksom ska bli den nya volontärledaren!:D Nu hoppas ja ni blir stolta över mig hihi. Ja tycker iaf de ska bli skitkul o ja trodde inte dom tyckte så bra om mej. Eller inte för ja har gjort nånting dåligt men de finns ju liksom nästan 50 volontärer att välja mellan oså väljer dom mej! En liten bondlurk från degerfors=) haha ne inte riktigt men ja känner mig ju lite bra nu. Fast de e pirrigt känns som ett stort ansvar. Men ja ska göra mitt bästa=)
Kanske blir kickad på en gång men de hoppas ja inte =)
Jaja så den här dagen har varit jääävligt bra med andra ord=)
O tusen tack till alla mina vänner här som får mej att må så bra dag in o dag ut. Känns som vi hittat varann vi är ett bra gäng nu. Kommer gråta som en... ja vet inte vad när ja måste säga hejdå till er. Ni är ju min nya familj <3

Nej nu blire sängen, sista arbetsdagen för veckan sen ledig i två dagar då blire stranden!!=)
Pusshej alla min underbara <3


Jag mår bra nu =)



Kommentarer
Sabina Engström:)

skönt att höra att du mår bra cindy=)<3

2010-04-22 @ 06:52:09
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Mammie

Vi är såååå stolta. jag berättade för alla på jobbet.

2010-04-22 @ 15:59:38
Alex

Fan va du e duktig!!

Haha, klarar du av att planera på Hambostäd med alla sommarjobbare så klarar du nog 50 volontärer!;)

Kul att höra att du har så kul iaf!=) Puss

2010-04-22 @ 22:22:15
Cindy

Tackar Tackar bugar o bockar* haha

Ja eller hur! Äh de här e ingen match för mig inte! Klarar jag er klarar jag allt haha=)

Pusss

2010-04-23 @ 17:46:48
Lovisa

Gud va kul för dig!! :D Grattis! Skönt att höra att du mår bra :) <3

2010-04-26 @ 22:00:24
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0