Here we go

Orkar inte uppdatera sådär jätte mycket nu klockan är redan tio nu o ja känner verkligen att ja måste sova.
Ska upp o jobba på Apple Packing HELA DAGEN! Jag förlorar alla mina hjärnceller när jag jobbar där för ja står bara o tänker på precis allting. o då menar jag verkligen allting. Bra minnen, dåliga minnen alla gånger ja önskar att ja sagt något men istället varit tyst bara för att försöka vara snäll. Alla förlåtelser ja inte skulle ha gjort!! Alla gånger jag skulle ha åkt upp o ridit men var för lat o fastnade i soffan hemma. Jag kan fortsätta i en evighet men ska sluta innan jag går in på något för personligt. Men ja iaf så tänker ja på allting o mycket på framtiden=) Mycket bra saker såklart.

Ja igår då sa var de ju pubnight. Det var skitkul, som vanligt=) Men nu var jag så duktig o gick o la mej halv 4! Mycket stolt.
Vaknade kl 11 o kunde inte somna om. Men tur de för Linda kom in o frågade om Jag o Rebecca ville följa med till stranden för det var 2 platser kvar i ena taxin. TACK för du kom till oss först=)) För det var en sååå härlig dag. Otroligt varmt men skönt. O jag har inte lyckats bränna mig heller så de var ju bra. Kom iaf tillbaka vid sju o så grillade vi lite kyckling o sen har ja bara duschat o slappat. Tiden går så himla fort här, innan man vet ordet av de är klockan redan tio-elva. O juste jag tror jag har ätit världens goast mjukglass! Tänkte på mamma när ja åt den för den skullle du ha gillat! Det var typ någon yoghurt glass med massa jordgubbar o annan go frukt.
Inte för de var så intressant men..

Ne nu kommer det lite bilder=) Mest från igårkväll. =)


Lovisa, Sofia, Rebecca, Ella, Jag. Fotograf är Linn =)

Benjamin,Linn,Rebecca o Jag. På puben=) Inne på toan faktiskt har ingen aning om hur vi fick plats haha

Gooooa Linnsan hahahah =)

Haha vad är det med dom där smilen? Aaron o Rebecca=)

Jag o Martin =) Ja, jag vet att det ser ut som min arm e typ en halv meter bred....

Sofia,Ella o Martin. Ni ser ölen som Ella håller i? Den är stor kostar 8 kr bra va? =) haha

Bjuder på den här sista bilden...=)
Nu ska Cindy sova! Natttti <3


Kommentarer
S

Längtar efter att komma på besök!!! Men måste ta spruta först :'(

2010-04-21 @ 08:28:35
URL: http://irvins.blogg.se/
Cindy

Jag längtar tills ni kommer!! <3 ja de måste du hihi^^

2010-04-21 @ 15:28:26
Mammie

Du är sååå duktig....bara halv fyra. Jag blir glad när jag läser din blogg. Vi ses snart

2010-04-21 @ 17:18:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0