I feel so much stronger now

Okey dagen lite snabbt då. Är trött som ett as o behöver lite sööömn....
På mitt schema stog de att ja börja nio men ja visste inte om ja skulle vara nånstanns före det stog inget om det. MEN jag gick upp kl 6 o gick till Members o städade med Ella till halv 9 sen käkade ja frulle sen vidare till Laundry o jobba där resten av dagen.
Vid fem var de volontär möte o då tog nuvarande volontären upp att ja kommer att ta över efter henne oså. De va lite pirrigt med gick bra=) De va ingen som verka ta illa upp eller så. Men det är ju som rena rama paradise hotel här haha så snack de kmr de bli. Men de finns ju folk som kan prata överallt tom i lillhålan Degerfors. Fast i degerfors är ju folk experter på att prata speciellt dom som vet mer om andras liv än om deras eget. =)

Imorgon ska vi troligtvis till stranden igen, är så skönt o bara slappa där=)
Men ne nu måste ja sova är så fruktansvärt trött. Skriver mer imorgon.
Pusss o gonatt <3


Saknar så otroligt o rida. De finns nog inge bättre.

Saknar min syster med, finns nog ingen bättre syster <3


Kommentarer
Mammie

Vad du är sööt....

2010-04-23 @ 18:37:56
S

MIN FINA ! <33

2010-04-23 @ 19:07:17
URL: http://irvins.blogg.se/
Lovisa

Kan förstå att du saknar ridningen :(

Jättefina bilder!

2010-04-26 @ 22:02:26
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0